søndag den 24. november 2013

Julepynt a la gamle dage

Og det skete i de dage...nej, så langt skal vi dog ikke tilbage, men for læææænge siden, så jeg at Anne på Anne Paperfun havde altered nogen gamle kageforme til julepynt. Det fik jeg lyst til at prøve, så jeg købte nogen kageforme, og igår blev jeg endelig inspireret til at prøve.

Det viste sig, at være overraskende svært. Kageformene er små, og mine fingre egner sig ikke til "pillearbejde", men sådan ble resultatet:



Denne fik en omgang med hvidt Distress Paint, før den blev pyntet. Begge har Distress Stickles og grov struktur paste i kanten og på blomsterne.


Tusind tak til Anne for inspirationen, og god søndag til jer andre!

3 kommentarer:

  1. Sååå nydelig og lekker pynt du har laget til din trollhassel-busk. ♥ kanskje vi får se hele busken/treet fullt av lekker julepynt?

    Hvor har du kjøpt kakeformene? I butikk eller på loppemarked?

    SvarSlet
  2. Kjempe kul ide og virkelig flottjulepynt!!

    SvarSlet
  3. Nydelig pynt du har laget i sandkakeformene. Kjempelekkre :-)

    SvarSlet