søndag den 15. december 2013

Fra tomatpure til lyslygte

Denne gang har jeg lavet en lille lyslygte af et tomatpureglas.

Jeg var inspireret af Kristins tutorial på scrapping.no men i stedet for stempeltryk,
 har jeg brugt snefnug som er punchet ud i bazzill og sat fast på glasset 
med dobbeltsidig tape, før jeg malte glasset for andet gang. 
Da de blev fjernet efter malingen efterlod det
et mønster af snefnug hele vejen rundt på glasset.


Glasset er først grundet med Gesso ved hjælp af en svamp. Efter snefnuggene var sat fast, malte jeg en gang til med en blanding af turkis, lysegrøn og hvid Distress Paint. På den måde blev der et blåligt skær på glasset, som ikke er så let at se på billedet.

Seambindingen er farvet med Distress Ink ( Broken China og Iced Spruce) og vand.
Både kanten på glasset og sløjfen er duppet med lidt strukturpaste.

Tak til KristinL og scrapping.no for inspirationen.

God søndag!

1 kommentar:

  1. wow! Det var knallfint. dette likte jeg skikkelig godt! :D

    SvarSlet