søndag den 19. januar 2014

A True Friend

Af og til dukker der en udfordring op, som man ikke kan modstå. Denne gang er jeg blevet fristet af en udfordring på bloggen Pyssel a la Raggsocka hvor Cornelia har opfordret os til at lade os inspirere af et af kortene på hendes top 10 for 2013.

Oh, så svært. 
Jeg kiggede og kiggede, og bestemte mig for at prøve kort nummer 2 med det morsomme 
opsæt af paneler. Så er det bare det, at jeg laver kort i et andet format, 
så panelerne endte et helt andet sted og oven på hinanden på mit kort. 
Samtidig blev jeg mere og mere optaget af kort nummer 11 (hehe...på hendes top 10!). 

Mit kort blev altså min variant af en blanding af de to kort:


Her er jeg også tilbage med min gamle stil med papir fra Graphic 45, 
og alt er limet rigtigt godt fast.



Dette er et rigtigt godt eksempel på, hvordan inspirationen kan fungere. Sådan umiddelbart kan man sikkert ikke se så mange ligheder mellem kortene, men udgangspunktet er Cornelias kort, og så har mit kort fået min egen twist undervejs.

Tak for Cornelia for udfordringen!

-o-

Jeg minder om at jeg har en egen ufordring til Valentines Day eller Alle hjerters dag. 
Du finder min udfordring her

-o-

God søndag!

2 kommentarer:

  1. Det är ju just så det ska vara... man ska inspireras men så gör man ändå sitt eget "verk"! Ett superfint kort i riktigt härliga färger med vackra detaljer. Gillar textpappret som du har där lite bakom också..!

    Ha en skön söndag och tack för att du deltar i min utmaning! (Du vet väl att det är ok att vara med med en LO också..?! *S*)

    SvarSlet
  2. Veldig fint ble det! Jeg liker stilen din.

    SvarSlet