onsdag den 1. januar 2014

Årets første kort - jeg gør ting, jeg ikke kan!

Mens folk festede og fyrværkeriet eksploderede udenfor vores vinduer igår, 
var jeg fuld af inspiration, så jeg sad inde og lavede kort.

Mod slutten af 2013 har jeg været rigtigt nysgerrig på project life, 
whimsical eller hvad man nu skal kalde den stil.
 Jeg havde i hvert fald lyst til at prøve noget lidt nyt og udfordre mig selv.

Resultatet blev som følger:

Som om stilen ikke er crazy nok i sig selv, er folden på kortet opad, 
men det er ikke så let at se på billedet.



Mønsterarkene er fra My Minds Eye (Alphabet Soup), 
dressformen er fra Dusty Attic og klistermærkerne er fra Sn@p Studio.

For mig var dette helt klart et udfordrende projekt, 
men det var samtidig rigtigt sjovt undervejs.
---

Scrappeåret 2014 er igang - Godt nytår!

4 kommentarer:

  1. stilig inngang i året 2014! Det må jeg si :)

    SvarSlet
  2. Råstilige dette her! :) Artig å se alt det forskjellige som lages! :)

    SvarSlet
  3. Så stilig !! :) Dette likte jeg utrolig godt ! :)
    Herlig fargekombo og kjempesøte detaljer.....digger den bysten og hjerte som er skåret ut :) Tagen var kjempetøff også. Herlig ! :)

    SvarSlet
  4. Stilig kort. FLotte etaljer. Er alltid gøy å prøve noen nytt :)

    SvarSlet