torsdag den 2. januar 2014

Jeg eksperimenterer videre

Som sagt er jeg blevet nysgerring på project life/whimsical-stilen og tester videre. 
Denne gang med en pyntet papirpose.



Det lækre gule papir med stjernerne er fra Kort og Godt. 
Stjernerne i træ er fra Studio Calico,
 og det lille kort er fra en forhandler på etsy.com som hedder LiLachDesign

Kortet er lukket med en lidt stor papirclips i sort og metal, 
som bare har ligget her i mine gemmer og ventet på netop dette projekt.

Tak for at du ser!

3 kommentarer:

  1. Jeg digger begge de to siste kortene dine. En veldig kul stil som jeg er tiltrukket av. Godt jobba med å utfordre deg selv! :)

    SvarSlet
  2. For et herlig "whimsy" kort du har laget. Du er flink til all ting du. Og ja, jeg vet det er vanskelig å få det til å se tilfeldig og lekkert ut, men det har du klart. Gleder meg til å se fortsettelsen. Må kanskje prøve meg jeg også.

    SvarSlet
  3. Denne var skikkelig kul og tøff ! :) Jeg synes den stilen er knallfin jeg også :) Likte fargekomboen din veldig godt her....og jeg gleder meg til å se mer fra deg i denne stilen :)

    SvarSlet