søndag den 12. januar 2014

Love, love, love - en kortudfordring til Valentines.

Det er ikke jul længere, men for en scrapper er der altid en anledning 
eller en højtid som nærmer sig. 
Her hos mig er det Valentines day, som er det næste store. Jeg har allerede lavet nogen romantiske gaveposer, som du finder her og denne gang har jeg et lyserødt kort at vise fram:



Papir, stempel og pynt er fra My Minds Eye, som er en favorit for tiden.

Udfordring:


Siden jeg er så optaget af Valentines day og MME, har jeg tænkt at lave en udfordring.

Reglerne er som følger:

1). Lav et kort til valentines day, bryllup eller en anden romantisk anledning. 
Du kan godt lade dig inspirere af mit kort her over, men det er ikke et krav.

2). Publiser kortet på din blog inden fristen og link til min udfordring. 
Skriv også i kommentarfeltet her under blogindlægget, at du deltager. 
Gerne med link til dit egen blog.

3). Du må være følger af min blog og bo i Skandinavien.

4). Du kan godt deltage i andre udfordringer med dit kort,
men kortet skal være nyt til denne udfordring.

Hvis du ikke har blog, kan du sende et billede af dit kort til mig, 
så publiserer jeg det her.

Fristen er: 1. februar 2014

Og så skal der jo selvfølgelig være en præmie, 
og jeg har fundet nogen romantiske ark fra MME frem (størrelse 6 x 6) 
sammen med pynt som kan passe til:



Jeg håber, at mange har lyst til at være med. 
God scrappelyst og held og lykke!

5 kommentarer:

  1. Ett superhärligt kärlekskort!

    SvarSlet
  2. skal prøve å komme meg med på denne :)

    SvarSlet
  3. Hei! Da har jeg laget et kort til Valentines. Takk for utfordringen!

    SvarSlet
  4. Da har jeg lagt til mitt bidrag!

    SvarSlet
  5. Jag har mailat mitt bidrag och lagt mej som följare!

    SvarSlet