fredag den 24. januar 2014

Love You

Jeg er fortsat både i det romantiske og whimsy hjørne - sådan rent scrappemæssig.
I am still in a romantic and whimsical mood - regarding scrapping.



 Jeg har brugt produkter fra mange forskellige producenter her, 
så jeg kan ikke huske alle men blomsterne er fra Wild Orchid Craft 
og Love You-kortet er fra Project Life.

I have used a lot of different products and don't remember all of them, 
but the flowers are from Wild Orchid Craft 
and the Love You-card is from Project Life.



Udfordring/Challenge:


Thank you for watching!

5 kommentarer:

  1. Så fine farger og oppsett. Liker den "nye" stilen din.

    Tusen takk for omsorgsfull hilsen i bloggen min, den ble jeg glad for.

    God helg!

    SvarSlet
  2. Et herlig kort! :-) Jeg har også kost med meg å lage kort i kveld, har også brukt journal cards, så blir litt annerledes enn vanlig. Kommer i bloggen min etterhvert.

    SvarSlet
  3. Knallfint kort! Lekre og friske farver som passer perfekt sammen!
    Ha ei fin helg :-)

    SvarSlet
  4. So pretty! Thanks so much for joining us at WOC this week x

    SvarSlet
  5. Dette kortet likte jeg kjempegodt. Både fargene, oppsettet, pynten og alle lagene med papir. Håper du har kreative dager! :)

    SvarSlet