lørdag den 11. januar 2014

Relax

Jeg har det med at lime alt rigtigt godt fast på mine scrappeprojekter. 
Helst med to slags lim, så jeg kan være sikker på, at ingenting løsner og falder af. 
Når jeg så for tiden tester den mere luftige whimsical-stil, medfører min hang til liming 
nogen udfordringer. En masse lim og whimsy lader sig simpelthen ikke kombinere.

I en inspirationsvideo med Janna Werner på YouTube fik jeg imidlertid løsning:
stifter. Hvis ting stiftes sammen, så kan man bevare det lette look samtidig som
 ...ja, at det ikke falder fra hinanden, bare man kaster et blik på det.

Det skulle selvfølgelig prøves. 
På denne LO har jeg stiftet papir sammen i 2-3 omgange før det blev limet på.



I en anden video gav Janna tips om splatter-metoder. 
Jeg troede, at jeg kunne det fra før, men der var faktisk gode ideer at hente.



Billedet af mig er taget i Budapest. Papiret er restepapir - 
noget af det er fra My Minds Eye, men resten kan jeg ikke huske. 
Det lille ark med stjernerne er fra Sn@p Studios og er klippet i stykker.

Tak for at du ser og god weekend!

2 kommentarer:

  1. En HERLIG LO!

    Ja, det er vanskelig å "venne seg av med" å lime og tape alt så det skal sitte ordentlig. :-) Stiftemaskin er kjekt, også å bare tape midt på et panel, og samtidig evt "krønsje"/distresse kantene litt. Jeg strever med det samme.

    SvarSlet
  2. Den här har jag ju sett förr... och jag gillar den massor! Kul att läsa dina tankar kring hur den kom till också!

    SvarSlet