mandag den 31. marts 2014

Og træet er pyntet med..

...lidt af hvert!

Da jeg havde influenza for nogen måneder siden, 
begyndte jeg at fantasere om filt. Det er jo ellers papir som er mit materiale, 
men gennem feber og elendighed virkede filt pludselig meget forlokkende.
Filt blev bestilt, og da influenzaen var væk begyndte jeg at klippe og sy.



Og efter at have lavet maaaange hjerter og nogen æg 
skulle stuetræet selvfølgelig pyntes.
De små påskekyllinger i mange farver, 
som jeg viste frem forleden, fik også plads, 
så nu er foråret her på en lidt psykedelisk måde.


Craft gone crazy?

2 kommentarer:

  1. Tycker inte alls att du är crazy... eller isåfall är du crazy på ett väldigt bra sätt, för det här är ju såååå kreativt och flott!

    SvarSlet
  2. For en fantastisk trollhassel med nydelig pynt. Kreativt! og fine vårfarger.

    SvarSlet