søndag den 30. marts 2014

Påskeposer

Jeg har lavet to poser som kan fyldes med noget godt 
og gives væk til påske. 
Foreløbig er der ikke noget indhold, 
så jeg viser kun toppene frem.



De nuttede stempler af kaniner er fra Imaginisce, og tadaaa
...jeg har faktisk farvelagt dem!
Jeg, som ALDRIG skulle begynde at farvelægge ting, 
er blevet lokket ind i det.
De er farvelagt med Distress Inks og ved hjælp af en pensel med vand i, 
og jeg er nødt til at indrømme, 
at det faktisk er rigtigt hyggeligt at male lidt, 
selvom jeg ikke er specielt god til det.

Papiret er fra Inkido. 
Stemplet med god påske er fra North Star Stamps, 
mens bogstaverne på den nederste pose er lavet med dies fra Kaboks.

Rigtig god søndag i det fine vejr!

1 kommentar:

  1. De var kjempesøte. Og fargelegginga ble veldig fin synes jeg. Heldige er de som får en sånn hyggelig gave. :) Ha en fin og kreativ uke. :)

    SvarSlet