søndag den 23. marts 2014

Tidlig påskehilsen

Studieadministration og papirhobby har det til fælles, 
at den som udfører det tit er tidligere ude med planlægning end andre.
Jeg er godt klar over, at vi fortsat har et stykke tid fram til påske, 
men papirforberedelserne har været igang et stykke tid her. 
Jeg blev så tilfreds med disse 
her, at jeg har lyst til at vise dem frem. 

Og så kan det jo være, at jeg kan inspirere andre.






Jeg skal slet ikke tage æren for ideen. 
Jeg har fundet tutorial hos Michelle, og min gode scrappeveninde 
June har "oversat" målene til en større størrelse, 
for Michelles var noget mindre end mine er.

Papiret er fra Papirdesign, og båndet er Hug Snug 
i henholdvis ufarvet og farvet. 
"Vinduet" er lavet med Spellbinders Nestabilitis Labels Four.

God pås...eh...god søndag og tak for at du ser!

3 kommentarer:

  1. Åhhh....disse var supersøte ! :D Så herlige små gaver å få til påske da :)
    Skikkelig fine....også så flott med det lille vinduet. Skikkelig fine ! :)
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag ! :)

    SvarSlet
  2. Det var noen kjempesøte påskehilsener! Kjempegøy å lage små overraskelser, og det er jo bare greit å være tidlig ute. :) Håper du får en flott og kreativ uke! :)

    SvarSlet
  3. Veldig fine! Takk for inspirasjon :)

    SvarSlet