fredag den 2. maj 2014

En gaveæske

Denne æske i kartong har jeg haft liggende i nogen år, 
og pludselig i går var det på tide at lave noget med den. 

Størrelsen på æsken er ca 16 x 16 x 3 cm. Æskens låg er pyntet med 
papir fra Websters Pages og chipboards fra Crate Paper 
og Amy Tangeringe samt enamel dots fra Teresa Collins.

Før jeg limede Chipboarden på brugte jeg Strukturpaste på en stencil fra Prima/Finnabair.

Og så er det vist på tide at vise frem:




I bunden på den nederste del har jeg limet på et papir fra Crate Paper. 
Men jeg synes det passer godt både i farven, 
og fordi det minder om gulvbrædder.


Jeg var meget i tvivl om der skulle en tekst på, 
men valgte at ikke have det. 
Det kan jo eventuelt sættes på senere, hvis det skulle blive aktuelt.

----
Udfordringer:

Papirdokkene #59: Ikke kort eller LO
Kort O Mania  #107: Alt er lov

----

Tak for at du ser og god weekend!

5 kommentarer:

  1. Så flott! Og så fine vår farger du har brukt.

    God helg!

    SvarSlet
  2. Så utrolig flott eske. Herlige farger! Ha en riktig fin helg! :)

    SvarSlet
  3. Stilig eske, og flotte ark du har brukt :-)

    SvarSlet
  4. Kjempeflott eske!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

    SvarSlet
  5. Flott eske i kul teknikk :)

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker ♥

    Smil fra Anne :)

    SvarSlet