søndag den 18. maj 2014

Herrekort - et lift

Sidst jeg var på min absolutte yndlingsbutik Bikuben, så jeg et kort lavet af et
medlem af Bikubens designteam. Jeg blev inspireret af kortet og fik lyst til at lifte.

Du kan se kortet her på Synnøves blog, og her kommer min version. 




Synnøve har embosset en del af kortet, men det er
ikke min stærke side indenfor teknikker, 
så jeg gik for et lækkert ark med luftballonger på istedet.

Papiret er fra Primas Cartographer serie og metalpynten er også fra Prima.

Tak for besøget her og god søndag!

3 kommentarer:

  1. Mai-Britt - du er simpelthen RÅ på å lage stilige og tøffe kort!!! Og så det tøffe bildet du har brukt til.

    SvarSlet
  2. Knallf lott manne kort igjen fra deg. Som Irene sier du er skikkelig rå på å lage tøffekort. Hvor tar du det fra?
    Har en pakke med slike skrue binders jeg også takk for flott tips om å bruke de på vintagemanne kort.

    SvarSlet
  3. Som du sikkert har skjønt, så digger jeg luftballonger selv om dagen og jeg må si at det var noe av det lekreste av mønsterark jeg har sett på lenge :) Morsomt bilde som passer godt til og hyssingen var prikken over i`en!

    SvarSlet