lørdag den 3. maj 2014

Herrekort

Hvem skulle have troet, at man kunne blande papir fra Tim Holtz og My Minds Eye!? 
Nu skal det siges, at papiret fra MME er i et lidt mere mørkt hjørne, 
end det jeg ellers forbinder med den producent.


Jeg prøvede længe at finde noget passende pynt, 
men jeg er nok nødt til at erkende, at det er legen med mønstre og papir, 
som trigger mig som scrapper og kortlaver.

Se bare her. Alle de lækre lag med dejligt papir:


---
Med kortet deltager jeg i denne udfordring:


---


3 kommentarer:

  1. Jeg syns at det er det at du setter arkene så fint sammen som gjør kortene dine så fine. Jeg liker at det er arkene som er pynten. Flott kort, som alltid! God helg.

    SvarSlet
  2. Synes kortet ble lekker jeg - ofte er faktisk det enkle det beste! Rammen rundt bilde ble flott og fargene passer godt sammen :)

    SvarSlet
  3. Dejligt med et herre kort! Tak for at du deltager hos Kort o mania!

    SvarSlet