søndag den 4. maj 2014

Konfirmationskort

Af og til kan man virkelig undre sig over, hvordan kreativitet fungerer.
Konfirmationskortet her er lavet til en rocket ung mand, som spiller trommer, 
og undervejs svigtede inspirationen mig grundigt, 
så jeg var ved at aflyse hele kortet i ren frustration. Men så gik jeg i seng og sov på det, 
og næste morgen blev kortet lavet færdigt uden større problemer. 

Papiret er fra October Afternoon, og Film strip ribbon samt metalgear er fra Tim Holtz. 
Billedet af trommesættet har jeg fundet på Pinterest.



---
Jeg deltager i:

That's Just So Cute - She's so cute Mai:

---
God søndag!

5 kommentarer:

  1. Ja du, det kan man ju undra... hur kreativiteten egentligen fungerar. Jag går och funderar på morsdags-kort (vi firar ju den dagen sista söndagen i maj här i Sverige) och hade NOLL idéer. Igår morse vaknade jag och hade ett oppsett klart i huvudet, det första jag liksom tänkte på alls! *S*

    Men så skulle jag iväg på jobb och har inte fått börja på det kortet ännu. Idén ligger dock kvar och jag tror att det blir ett kort.

    Ditt detta konfirmationskortet är rå-läckert! Gillar allt, pappret, motivet och den supersnygga detaljen med snöret! Så flott!

    Ha en fortsatt skön söndag!

    SvarSlet
  2. Kortet ble stilig! Og den oppgaven løste du bra. Kan være greit å "sove på det" noen ganger, så faller ting på plass.

    SvarSlet
  3. Godt at du fant ut av det. Kortet ble kjempestilig. Tøft med alle lagene, hyssingen og den lille stjernen. God søndag! :)

    SvarSlet
  4. Kortet ble kjempetøft jo!! Snøret og stjernen ble en fin touch!

    SvarSlet
  5. Utrolig stilig og tøft kort!! Takk for at du tok utfordringen hos TJSC!!

    SvarSlet