tirsdag den 24. juni 2014

En blomst til en blomst

På min arbejdsplads har vi nogen faste aktiviteter hvert år, 
som gennemføres for at vi skal hygge os sammen og som bidrager til et godt arbejdsmiljø.
En fast aktivitet er "Årets spire", hvor vi får frø som sås tidligt i foråret, 
og før sommerferien bedømmes våre resultater efter forskellige kriterier. 
Og det er ikke altid let at sige på forhånd, hvilke kategorier man konkurrerer i.

Vi har specielt en ildsjæl, som sørger for at dette gennemføres, og i år synes jeg,
 det var på sin plads at takke hende lidt i forbindelse med afslutningen 
på årets konkurrance, så hun fik dette kort sammen med en matchende blomst.



Det er ikke tit, at jeg har så mange blomster på mine kort, 
men denne gang skulle det bare være sådan. 

Og mine spirer? 
Ja, jeg synes selv, de var flotte, men konkurrancen var hård, 
så jeg endte med et flot diplom for årets blomsterblogger.
Diplom er diplom!

3 kommentarer:

  1. Vilken fantastiskt kul idé på din arbetsplats! Den ska jag verkligen ta och stjäla till nästa år... en liten påskpresent, kanske, till kollegerna och så bedömning vid sista mötet inför sommaren??! Jag säger det igen: En toppenidè!

    Och ditt kort är ju underbart, det med! Hon måste ha blivit väldigt glad!

    SvarSlet
  2. Et kjempefint kort, og så er det jo hyggelig at de som sette i gang slike tiltak belønnes litt. :)

    SvarSlet
  3. For en hyggelig ting og gjøre. Og et annerledes og flott kort fra deg :-)

    SvarSlet