mandag den 2. juni 2014

Et babykort

Efter gårsdagens grublinger omkring børnekort og hvilke farver som passer til hvem, 
så var jeg blevet inspireret til at lave (endnu) et unisex babykort.
Altså et kort som kan passe både til pigebabyer og drengebabyer.
Det blev et enkelt kort med papir fra Graphic 45 og i friske, retro-agtige farver.


Inde på skrivefeltet har jeg to enamel dots i gult, fordi  
jeg havde lyst til at det gule fra forsiden skulle gå igen 
et andet sted på kortet.


Jeg deltager i:

Kort o Mania: #109 Anything goes/Alt går
Card and Scrap: Udf. #77 Clean and Simple

God mandag!

5 kommentarer:

  1. Wow Hvor yndigt.
    Tak for at du er med på udfordringen hos Card and scrap.
    DT Sanne

    SvarSlet
  2. Hvor det flot og så fin med de gule dots inden i.

    Tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

    Hilsen DT, Lissy

    SvarSlet
  3. Mycket snyggt! Och verkligen unisex! Tummen upp från mej!

    SvarSlet
  4. Så søtt kort! Jeg liker at det er litt kjønnsnøytral.

    SvarSlet
  5. Super sødt kort! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    SvarSlet