lørdag den 12. juli 2014

Kort til sommerbryllup

Sommertid er blandt mange andre ting også bryllupstid, 
og denne gang har jeg et bryllupskort at vise frem.


Min glæde for Graphic 45 forægter sig ikke, 
og her har jeg brugt papirer fra både nye og ældre serier.


Inde på skrivefeltet har jeg brudeparets initialer, 
som lavet ved hjælp af dies fra Kaboks.

-o-
Udfordringer jeg deltager i:
Kort o Mania: Utfordring #111 - Sommer
Papirlosjens åpningsutfordring: # Alt er lov
-o-

Tak for at du ser!

3 kommentarer:

  1. Nydelig kort, og vakre ark fra Graphic 45.
    Tusen takk for at du deltar på Papirlosjens aller første utfordring!
    Håper å se deg igjen neste gang.
    Smil fra DT Ane Lene.

    SvarSlet
  2. Flott og vakkert kort med nydelige papir fra Graphic 45.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.

    DT Jorunn Elin

    SvarSlet
  3. Liker så godt fargene og papirene du har brukt.Nydelig.Takk for din deltagelse hos Papirlosjen.Hilsen DT Belinda

    SvarSlet