søndag den 24. august 2014

Bare til dig

Jeg får vist ikke nok af de søde damer i bikini fra FrezeArt.
Efter to gaveposer fik jeg lyst til at lave et kort med samme motiv. 


Papiret er fra Simple Stories. 
Stjernerne er fra Wycinanka, og hver stjerne har fået en enamel dot i farver, 
som binder det hele lidt sammen


Jeg plejer ikke at have tekst på mine kort, 
men jeg har ikke kunnet stå for de supersøde 
og enkle tekststempler fra KaBoks Stamps


---
Udfordringer:

Kort o Mania: #113 - Lag på lag

---

Idag er jeg gået igang med pynt til Halloween, 
så de søde bikinidamer er pakket væk lidt.

God søndag!

5 kommentarer:

  1. Kortet ble like flott som gaveposene dine. Er virkelig imponert over hvor flott du har dekorert gaveposene. Tusen takk for inspirasjon og til en ny nettbutikk med alt for mange fine bilder :-)

    SvarSlet
  2. Kjempefint kort og flotte gaveposer. Og stemplet var midt i blinken.

    SvarSlet
  3. Lekkert, det enkle er ofte det beste:)
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlet
  4. Nydelig, flotte farger:) Kult bilde.
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring.
    Marit

    SvarSlet
  5. Stiligt kort!
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappegarasjen. Hilsen DT Vibekke

    SvarSlet