torsdag den 21. august 2014

Pyntet gavepose

Undervejs på sommerferie i Danmark nåede jeg lige at kigge ind 
hos Søstrene Grene, og der fandt jeg de her lækre gaveposer.


Scrapperen fornægter sig ikke, så jeg begyndte omgående 
at tænke på, hvordan de bedst kunne pyntes.

Den første blev sådan her:



Kageservietten er også fra Søstrene Grene, og motivet med den
 bedårende bikinibabe er købt hos FrezeArt på Etsy.com

---
Jeg deltager i:
Kreative verden udfordringsblog: Utfordring for juli og august - sommer
---

Men det var jo kun en af poserne
så jeg er straks tilbage med mere!

6 kommentarer:

  1. Det ser jag verkligen fram emot - att få se mera av dina pyntade påsar, för den här första blev ju bara helt underbar!!!

    SvarSlet
  2. Kjempeflott gavepose! Jeg må nok innom Søstrene Grene i nærmeste framtid :) Takk for at du deltar hos Scrappelyst! Hilsen DT Ann Kristin

    SvarSlet
  3. Dette var en knallfin pose! Og hvilken ide å pynte rett på en fargerik pose ^^
    Takk for at du viser bidraget ditt hos Scrappelyst.
    Elin.

    SvarSlet
  4. Flott gavepose.
    Nydelige farger sammen.
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    Hilsen Hege.

    SvarSlet
  5. Fine gaveposer du har laget!
    Takk for at du deltar hos Kreative Verden. DT fra Vibekke

    SvarSlet
  6. Herlig og sommerlig gavepose.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst!

    Hilsen Katrine

    SvarSlet