søndag den 14. september 2014

Lærred / Canvas - Halloween

Efteråret eller høsten er egentlig ikke min årstid, 
jeg foretrækker helt klart sommer. 
Til gengæld synes jeg,  at Halloween er en meget 
formildende omstændighed ved efteråret.
I år er jeg kommet tidligt igang med forberedelserne 
til Halloween, og jeg hyggede mig rigtigt meget, 
da jeg lavede det her lærred.

Fall is not my favourite time of the year, as I prefer summer.
However, I really enjoy to celebrate Halloween, 
and this year I have started early. 
I had a great time making this canvas.


Efter at have malet baggrunden med grå, hvid og orange maling 
har jeg lavet figurene med en dies fra Tim Holtz, 
som hedder Halloween shadows.
Teksten er lavet med en dies fra KaBoks, 
som er blevet en favorit her i huset.

Alt har fået en omgang med Glossy accents.


After painting the background with white, grey and orange, 
I made the embellishments with 
a dies from Tim Holtz (Halloween Shadows) 
and the letter dies is from KaBoks.
The text says "Trick or Treat" in norwegian.

The embellishments are covered with Glossy accents


Størrelsen er 20 x 20 cm.
The size is 20 x 20 cm.

-o-

Udfordringer /Challenges:
My Time to Craft: Challenge # 258 Halloween
Scandinavia Paper Fun: Septemberutfordring - Høst

-o-

God søndag!
Have a nice Sunday!

8 kommentarer:

  1. Herlig lerret du har laget :)
    Og fin bruke av høstfarger og dies

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kreativ Scrapping blogg!
    Klem fra DT Kristine

    SvarSlet
  2. Denne var virkelig hærlig. Og så spennende og skummelt laget. Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Papirlosjen.
    Klem fra DT Agneta.

    SvarSlet
  3. Så artig kort. Morsomt med Halloween!
    Tusen takk for at du deltar på 'Høst' utfordringen hos Papirlosjen!
    Håper å se deg igjen neste måned!
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlet
  4. Morsomt høstkort du har laget! Det er jo tid for Halloween snart også:) Takk for at du er med oss på HØST-utfordringen hos Papirlosjen!
    DT Anita

    SvarSlet
  5. I like your Halloween canvas. The different shapes are just terrific. Thanks for joining us this week at MTTC.

    SvarSlet
  6. super flot høst kort super spook ;O))

    SvarSlet
  7. Så fint lerret du har lagd, likte bakgrunnen ekstra godt jeg. Men alt var som vanlig flott.

    God helg, Mai Britt.

    SvarSlet
  8. Stilig lerret!
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Scandinavia paper fun. Hilsen DT Vibekke

    SvarSlet