søndag den 21. september 2014

Stempelscrapmessen 2014

I denne weekend skulle jeg have været i Danmark 
og mødt gamle venner og familie, 
som jeg ikke har set i mange år. Det blev desværre 
ikke til noget, men som et plaster på såret fik 
jeg en meget hyggelig søndag på 
Stempelscrapmessen i Skedsmohallen.

Jeg synes, at messen har været bedre tidligere år.
Der var måske lidt længere mellem boderne denne gang, og 
nogen af boderne var lidt enkelt sat op.

Men misforstå mig ikke. Jeg er absolut blevet inspireret, og
jeg er absolut kommet hjem med fine ting.

Se selv!


Det kan godt være lidt hårdt på messe, 
så nu skal jeg sidde i sofaen og læse Ett trykk
resten af aftenen :-)

1 kommentar:

  1. Trist det ikke gikk å reise til Danmark. Men ser ut som du har kost deg og handlet masse fint på messa. Ha en fin kveld med Ett Trykk :-)

    SvarSlet