onsdag den 8. oktober 2014

Bøh!

Jeg er fortsat igang med forberedelserne til Halloween, 
og denne gang har jeg lavet endnu en lille æske.


Den er lavet helt i kraft kartong,
 og jeg har brugt dies fra flere producenter.

Selve æsken: Pillow box dies fra Tim Holtz
Flagermusene: Halloween Shadows dies fra Tim Holtz
Den lille ramme: dies fra Rox stamps
BØH: dies fra kaBoks




- o -
Jeg deltager i følgende udfordringer:

Nordsalten hobbyklub: # 113 - Clean and Simple
Card and Scrap: # 83 - Brug dies

- o -

5 kommentarer:

  1. Så søt! Jeg syns kraftkartong er så fint i seg selv.

    SvarSlet
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlet
  3. Kjempeflott :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlet
  4. Herlig liten eske.
    Men jeg kan dessverre ikke se metall fra Korthobby på denne. Beklager, men da kan du ikke bli med i trekningen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups, den detalje havde jeg overset. Jeg så bare "Alt er lov".

      Slet