søndag den 9. november 2014

En die - to stile

Jeg plejer, at præsentere mig selv som en stilforvirret scrapper.
Denne gang vil jeg vise to projekter, hvor jeg har brugt 
samme die men har fået to meget forskellige resultater.

Udgangspunktet er det samme, for jeg havde to æsker 
med Toffifee, som jeg ville pynte til jul. 
Dien de har til fælles er teksten God Jul fra Rox Stamps.

Den første æske er lilla. 
Her har jeg brugt papir fra Maja Design og en die fra 
Spellbinders, som hedder Picot Edge Circles.
Blomsterne er fra Prima.


Mens den første æske er farvestærk og med pynt i mange lag, 
så er næste æske i rimelig stram clean & simple-stil.
Her har jeg simpelthen brugt kraftkartong som 
udgangspunkt. Det gør jeg ikke så tit, 
men jeg synes det giver et fint udgangspunkt.


På æske nummer to har jeg brugt Spellbinders die 
Labels Four i to forskellige størrelser. Bortset fra
det består pynten kun af lidt scrappers floss og to enamel dots.

- o -

Udfordringer:

Hobbygarasjens utfordringsblogg: # 19 Jul i oktober
Scandinavia paper fun: November og desember utfordring - jul

- o -

Jeg synes selv, at det blev sjovt med to så forskellige æsker.
Det er noget af det spændende med denne hobby, 
at man aldrig rigtigt kan være sikker på, 
hvilken retning inspirationen tager.

Jeg afslutter med et nærbillede. 
Tak for at du ser og ha en fortsat dejlig søndag!


5 kommentarer:

  1. Flotte pyntede esker!
    Tusen takk for at du bidrar på julebidragutfordringen hos Scandinavia Paper Fun.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlet
  2. Begge eskene var flotte, men min favoritt ble nok den i kraft kartong.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlet
  3. to flotte esker.
    likte veldig godt den i c&s som er noe av det vanskeligste jeg gjør :)
    takk for ditt bidrag til hobbygarasjen.
    klem pia

    SvarSlet
  4. Nydelige esker, og den med kraft må jeg jo bare si at jeg forelsket meg helt i... Lekkert, lekkert, lekkert ;-)

    SvarSlet
  5. Två härligt pyntade askar, båda med sin egen charm! Kraft är verkligen supersnyggt, men lila är fint det med!

    Och God Jul-dien från ROX är nog nästan pricken över i här!

    SvarSlet