søndag den 30. november 2014

En julefavorit

Som scrapper er jeg en lidt utålmodig sjæl. Jeg egner mig ikke til 
masseproduktion, og når jeg er igang med et projekt, bliver jeg 
altid inspireret til at tænke videre på nye projekter.

Alligevel har jeg nogen favoritter, som jeg stadig vender tilbage til.
I år i juleforberedelserne, må jeg sige, at jeg har været helt vildt 
glad for en God jul-die fra Rox Stamps.
Den har en passende størrelse både til julekort, pakkelapper 
og andre projekter, og så er "skriften" bare helt rigtig i mine øjne.

Her har jeg lavet et kort med den:


Her kan du se toffifeeæsker og til-og frakort jeg også 
har lavet med den samme die. Som du kan se egner 
den sig også til flere forskellige stilarter.

-o-

Udfordringer: 
Scrappegarasjen: # 6 - Julebidrag

-o-

Hvad er din favorit?

3 kommentarer:

  1. Flott kort!
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring.DT Vibekke

    SvarSlet
  2. Lekkert, veldig stilrent!
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlet
  3. Lekkert kort! Helt perfekt enkelt.

    Jeg passer på å ønske deg en fredelig julehøytid.

    SvarSlet