tirsdag den 25. november 2014

Poser til julegodt

Nej altså..jeg skulle jo ikke købe nyt julepapir i år.
Men så stod jeg pludselig der med en papirblok fra 
Vibeke Spigseth i hånden, og det er jo ingen hemmelighed, 
at jeg er lidt svag for julepapiret fra Poppydesign. 
Resultatet blev at jeg købte det, og at jeg blev 
meget inspireret af det.

Blandt mange andre ting har jeg lavet de her to poser 
som kan fyldes med noget passende til jul.
Det kan jo være chokolade, hjemmelavet konfekt eller kager.


På den røde var der ingen vej uden om at bruge 
englesnop-stemplet fra North Star Stamps. Det passer perfekt sammen.
På den grønne har jeg brugt et stempel fra Norsk stempelblad.

-o-

Udfordringer:
Scrappegarasjen: # 6 - Julebidrag

-o-

Tak for at du ser!

5 kommentarer:

  1. Klart du måtte unne deg litt nytt julepapir, hjelper så godt både på inspirasjon og humør. Kjempefine poser som kommer til å glede noen om ikke lenge.
    Takk for at du scrapper med oss i KortoMania.
    Klem Sissel

    SvarSlet
  2. Kult, slike er alltid en slager! Veldig flotte!
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlet
  3. Så fine poser du har laget!
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring.DT Vibekke

    SvarSlet
  4. Flotte poser :-)

    Takk for at du deltar hos Kort`O`Mania.
    Lykke til.

    Astrid DT

    SvarSlet
  5. Da jeg leste denne bloggposten for en stund tilbake ble jeg inspirert til å leke med papir igjen. Det ble bare med tanken, men jeg satte pris på det allikevel - at du klarte å vekke lysten. Kjempefine poser!

    SvarSlet