søndag den 14. december 2014

Et julekort

Det her juletræstempel fra Papirdesign har jeg 
haft liggende i flere år uden rigtigt at bruge det.
Men i år blev jeg pludselig inspireret af det 
og begyndte at stemple med det.

Farven her en en tilfældig blanding av sølv og 
en rest brunt ink, som sad tilbage på stemplet. 
Sådan kan det gå, og jeg synes at farven blev flot 
og passer perfekt til papiret fra Maja Design.




-o-

Jeg deltager i følgende udfordringer:

StampARTic: # Jul/Christmas
Scrappegarasjen: # 6 Julebidrag
Card and scrap: # 87 Jul eller nytår

-o-

Ha en god 3. søndag i advendt!

6 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlet
  2. wawww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på udfordringen på StampARTic -

    knuzzz ♥

    SvarSlet
  3. Nydelig og stilrent kort i litt uvanlige fargetoner for julekort . Takk for kikken . Maria DT-Card and Scrap

    SvarSlet
  4. Kjempeflott kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlet
  5. Stemplet var herlig, og fargen ble helt perfekt. Jeg rett og slett elsker stilen din :-)

    SvarSlet
  6. Kjempe lekkert! Godt at det som har vært liggende en stund kan bli brukt igjen;)
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlet