torsdag den 1. januar 2015

Min top 10 for kort fra 2014

Her på den første dag i 2015 og efter en aldeles scrappefri juleferie, 
er det på tide at se tilbage på scrappeåret 2014.
Jeg har scrappet meget og alligevel bliver der aldrig helt tid 
til at leve alle ideerne ud.

Her kommer min top 10 for kort fra 2014 i tilfældig rækkefølge:

Jeg overraskede mig selv og lavede et staffelikort
med papir fra Maja Design til et guldbryllup:


- o -

Dette kort var til en trommespillende konfirmand. 
Jeg synes selv, at dette er et af mine mest spændende kort i 2014:


- o -

Det her kort gav min inspiration store udfordringer. 
Bestilling gik på "maritimt" og kortet skulle egentlig have været
 i blåt og med papir fra Maja Design, men sådan gik det ikke:


- o -

Oohlala, kortet til en veninde, som fyldte 50 år i 2014. 
Et af mine egne absolutte favoritter, fordi det er morsomt 
og fordi motiv og papir går op i en højere enhed:


- o -

Motiverne med fagre damer fra FreezeArt blev et stort hit i 2014. 
Også hos mig: 


- o -

Kort til en nyfødt og skøn Luca:


- o -

Årets første julekort blev lavet  omkring sommerferie.
Det gælder om at komme tidligt igang:


- o -

Endnu et konfirmationskort:


- o -

Et af årets sidste julekort i lidt ualmindelige julefarver:


- o -

Og til sidst et barskt herrekort, som er et lift af dette kort:


Udfordring:
Scrappelyst: Top 10 udfordring for 2014

Tak for at du ser og et rigtigt godt nytår!

4 kommentarer:

  1. Flott topp 10 liste.
    Takk for at du deler med oss hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlet
  2. En rad med härliga kort i sann Mai-Britt-stil (=flott, kraftfullt och snyggt!)!

    Jag gillar nog trum-kortet till konfirmanten och så kortet med båten allra bäst, men alla är fina på sitt sätt!

    Kommer att följa dej under 2015 också!

    SvarSlet
  3. Flotte, stilrene kort på din topp liste! Det barske herrekortet er nok ett av mine favoritter :) Takk for at du delte listen din hos Scrappelyst! Og tuusen takk for hyggelige ord i bloggen min :)

    SvarSlet
  4. For en herlig liste, jeg bare digger stilen din! Tromme-kortet og kortet med den fagre damen er mine favoritter.
    Tusen takk for at du deler listen din med Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlet