torsdag den 1. januar 2015

Min top 10 for papirprojekter i 2014

Det viste sig, at det ikke var nok med en top 10 for 2014. 
Jeg har allerede lavet en top 10 for kort fra 2014, 
og her kommer så mine egne favoritter i tilfældig
rækkefølge blandt årets andre papirprojekter:

Til påske lavede jeg påskehilsner som kunne
fyldes med noget godt:


- o -

Inspireret af påskehilsnerne lavde jeg denne hilsen
til en 40 års fødselsdag. Den er større end påskehilsnerne
og der er plads til en hel pose Minde Chokolade i den:



- o -

2014 var også året, hvor jeg forsøgte
en lille smule farvelægning af motiver -
selvom jeg tidligere har erklæret, at det skulle jeg aldrig gøre.

Det blev til poser til påskegodt:




- o -

Jeg lavede en eneste LO til mig selv:


- o -

Jeg elsker Halloween, så det var en aktiv
scrappeperiode for mig omkring oktober.

Jeg lavede en dings...måske kan man kalde det en holder,
som jeg selv er helt vild med:


Den passer fint til cookies


- o -

Jeg fik også brugt min nye pillow box die fra Tim Holtz:



- o -

Og så lavede jeg en anden slags dingser - bordpynt til Halloween:


- o -

I år har jeg hygget mig meget med at
lave julepynt af små glasflasker:


- o -

Og til sidst kommer to pyntede toffifee-æsker som er lavet til jul.
Jeg har brugt den samme die (God jul fra Rox Stamps) på begge, 
men ellers er de meget forskellige, og jeg synes meget 
godt om begge to:




- o -

Udfordring:


Fortsat godt nytår og tak for at du ser!

5 kommentarer:

  1. Herlig, herlig liste. Halloween favorittene mine er her, og de herlige påskeharene må man bare bli glad av.. Gleder meg virkelig til og følge deg videre i 2015 :-) Du er en sann inspirasjon.

    SvarSlet
  2. Mange herlige prosjekter her.
    Nydelig den C&S toffefee-esken.
    Takk for at du deler topp 10 listen din med oss i Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlet
  3. Härliga godisförpackningar och annat fint! Min favorit är nog ändå dina söta julpynt i flaska.

    Gott nytt år!

    SvarSlet
  4. Flotte papirprosjekter her! Og bare en LO? Den var jo råfin, så du burde absolutt lage flere i løpet av 2015 ;) Ellers så er den Halloween holderen til cookies råstilig :) Takk for at du delte listen din hos Scrappelyst!

    SvarSlet
  5. Så mange flotte papirprosjekter du har kost deg med i 2014. Elsker de lekre glassflaskene du har laget om til julepynt - nydelige og for en super idé!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst med listen din :)

    Katrine

    SvarSlet