tirsdag den 10. februar 2015

Bare til dig

Her hos mig bærer kortproduktionen præg af, at Valentines day nærmer sig.
Næste kort er et scraplift af et kort, jeg har set på Pinterest.

Det er ikke tit, jeg laver kort som ligner originalen så meget,
men ideen her var så sød, at jeg måtte prøve.
Det viste sig at være et skrækkeligt pillearbejde med 
alle de små hjerter, så jeg kommer nok ikke til at lave flere af samme kort.




Stemplet er fra KaBoks, og de små hjerter er lavet med restepapir i 
passende farver og en punch fra Martha Stewart.


Inde i kortet nederst på skrivefeltet har jeg placeret de tre hjerter 
som ligesom er fjernet fra forsiden for at give plads til stemplet.

Tak for at du ser!

3 kommentarer:

  1. Åååå så utrolig fint Mai-Britt, skjønner at det var MYE jobb. Regner med at du skal gi det til someone special og at det ikke er til salgs....? Hilsen kollegaNina

    SvarSlet
  2. Lekkert Valentine-kort! Kan tenke meg det ble litt små-pirk med alle hjertene, men flott ble det. ♥

    SvarSlet
  3. Dette kortet gjorde at jeg fikk lyst til å lage valentin kort. Kjempefint.

    SvarSlet