søndag den 22. februar 2015

Small Easter Boxes

I got very inspired by Lenas small and very lovely boxes and 
wanted to make some myself for Easter.
Both Lena and I used Andreas tutorial.






The boxes are made with Kraft, as I'm really 
into that right now. The patterned paper is from Authentique.
The stamps used are from Kaboks and imaginisce


And then all three together.

Challenges:
Brown Sugar Challenge Blog: # 134 - Boxes, bags or tags
The Paper Shelter Challenge Blog: # 191 - Animal Magic

Thanks for stopping by!

2 kommentarer:

  1. Så perfekt i all sin enkelhet! Jeg har sjelden lyst til å leke med papir lengre, men når jeg titter innom her hos deg får jeg alltid litt lyst igjen. Så tusen takk for all inspirasjon.

    Jeg har vært litt "lat" i det siste og har bare surfet blogger via bloglovin appen og da får man jo ikke lagt igjen noen hilsen. Men jeg har sett alt du har lagd og gledet meg blant annet over vakre valentin kort. Jeg innrømmer dog at julekortene kom litt brått da jeg på sett og vis fortsatt føler meg sliten etter julehøytiden, men det er jo en fryd at du allerede er i gang.

    Jeg håper du er godt i gang med 2015. Jeg gleder meg til å se alt du vil skape i dette året også. Jeg setter pris på blogghilsne du legger igjen hos meg, takk!

    SvarSlet
  2. wauw such beautiful boxes thanks for joining us at brown sugar this week and good luck with the draw
    hugs Tonnie

    SvarSlet