lørdag den 21. marts 2015

Påskekort

Jeg plejer ikke at have så meget tekst på mine kort. De færreste af 
mine kort i løbet af året er lavet til et bestemt formål, 
og uden tekst har de flere brugsområder.

Så hvis man ser lidt stort på papiret med æg på, kan mit 
næste kort altså både være et påskekort, et forårskort 
eller et kort til nogen som bare godt kan 
lide harer og kaniner.


Papir og motiv er fra Authentique, 
og jeg bliver bare så glad af farverne.


Den lyserøde ressinblomst er fra Søstrene Grene, 
den grønne blomst er fra Wild Orchid craft,
 og den grønne knap er fra MME.
Bladranken er lavet med en Tim Holtz-die.

Udfordringer:
Kort o mania: #126 - Påske
Papirlosjen: # Påskeutfordring

4 kommentarer:

  1. Enkelt og likevel så lekkert!
    Herlig kort :)
    Takk for at du deltar på Kort O Mania sin påskeutfordring!

    Siri DT

    SvarSlet
  2. Så fint påskekort du har laget! Takk for at du deltar på påskeutfordringen vår hos Papirlosjen.
    DT Anita Lise

    SvarSlet
  3. Nydelig kort. flott oppsett på kortet ditt.
    Tusen takk for du deltar hos Kort 'O Mania.
    Lykke til
    DT Elisabeth

    SvarSlet
  4. Veldig flott påskekort.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Papirlosjen.
    Ønsker deg en flott påskeaften.
    Jeanett

    SvarSlet