søndag den 31. maj 2015

Et babykort

Det er ikke alt man laver, som man bliver lige tilfreds med selv.
Det her babykort har stået på hylden i nogen dage, 
for jeg er ikke rigtigt blevet ven med det.

Men nu har jeg alligevel bestemt mig for, 
at det er klar til at blive vist frem.

Papiret er fra Maja Design og bamsen er fra Wycinanka.

Papirlosjen har en udfordring nu i maj, som hedder 
og den deltager jeg i, for jeg tror, at bamser/kosedyr
er vigtige i mange barndomsminder.

Fortsatt god søndag!

4 kommentarer:

  1. Flott kort du har laget:-) Liker den enkle rene stilen. Og teddybjørnen hører definitivt til barndommen:-) Takk for at du deltar i utfordringen "Barndomsminne" hos Papirlosjen :-) Klem DT Elisabeth.

    SvarSlet
  2. Ett vackert och könsneutralt kort som platsar fint i utmaningen, tycker jag!

    SvarSlet
  3. Søt baby kort. Likte de litt dusete fargene. At det ikke lyser opp i rosa eller blått :)

    SvarSlet
  4. Var på messe i helgen og fikk etterspørsel etter flere babykort. Og nå har jeg jo funnet inspirasjon til akkurat det :-)

    SvarSlet