tirsdag den 2. juni 2015

Kort fra det romantiske hjørne

Det har vist ikke sket før, at jeg har lavet et kort til fem udfordringer samtidig.
Men en gang skal jo være den første, og denne gang stemte inspirationen.





Udfordringer:

Papirplaneten# Juni - Alt er tilladt

Vintageudfordring# 103 - skrift
Der er skrift på mønsterarket i udgangspunktet,
men jeg har i tillæg stempelet det med et tekststempel.
"Til Brudeparet" fra Papirdesign ser også ud som håndskrift.

De tre ovaler er stanset ud med en die fra Die-namics, 
som også laver en kant med falske søm.
Min nye favoritdie!


Hobbygarasjen: # 26 - Bingo med ord
Første række lodret: Blomster (jeg har ni - det sker heller 
ikke så tit på mine kort), lag på lag og perler.


8 kommentarer:

  1. Åh, så fint og romantisk! Smukke farver!

    1000 tak for at du deltager hos os på Vintageutfordringen.

    Jytte, DT :)

    SvarSlet
  2. Nydelig kort. Og likte veldig godt at det var to rammer rundt bildet med ganske store kanter. Bildet du har brukt var også skikkelig flott, også var det akkurat så passe pynet som jeg digger. Du kommer til og vinne alle fem utfordringnene ;-)

    SvarSlet
  3. Flott kort, likte godt at det ikke var typisk bryllupsfarger(hvitt) ;)

    SvarSlet
  4. Nydelig kort! Og stilig den diesen med søm! Takk for du deltar hos kort o mania! Dt Ane

    SvarSlet
  5. Lekkert kort, nydelig pyntet og søte farger.
    Takk for at du deltar på KortoMania´s utfordring.
    Klem Sissel

    SvarSlet
  6. Nostalgisk og vakkert bryllupskort. Takk for at du deltar hos Hjerteboden. Klem fra DT-Rita

    SvarSlet
  7. Nydelig kort og flott med blomstene og metall sirkelen i sammen
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen
    DT Jorunn Elin

    SvarSlet