søndag den 14. juni 2015

Pyntet Toblerone med mål

Her i det sidste har jeg set rigtigt mange film lavet 
af designere for Stampin up. De laver tit ganske enkle men 
lækre smågaver, og de er meget inspirerende. Desværre shipper 
de ikke til Norge, men derfor kan man da godt lade sig inspirere, 
og det har jeg gjort her.

Jeg har lavet en enkel indpakning til 50 grams Toblerone, 
og har lyst til at dele den. Jeg har faktisk lavet to 
- en til jul og en til en generel opmuntring.
Her er mulighederne uendelige.


Jeg har brugt stempel fra henholdsvis Norsk stempelblad 
og North star stamps. Både træpynt og bånd er fra Nille.


Den er som sagt helt enkel med åbne ender.



 Hvis nogen skulle have lyst til at prøve selv, 
kommer målene her. Når man scorer og folder er det vigtigt, 
at siderne er 3 cm lange, ellers bliver det for trangt. 



Jeg har brugt wonder tape fra Ranger til 
at lime med. For det holder bedst under pres, og der 
vil være noget pres på pakken, ellers holder 
chokoladen sig ikke i hylsteret. 
Jeg har også erfaret, at det er lettest at samle den 
med Tobleronen i - altså at folde den rundt 
om chokoladen, når det skal limes. Så er
man sikker på at få noget som passer.

- o -

Udfordring


- o -

Tak for at du ser og god søndag!

8 kommentarer:

  1. Disse er jo supersøte til uendelig mange situasjoner :D
    Superflotte ble dem !
    Tusen takk for mal :D

    SvarSlet
  2. Takk for tipset. Skal jeg jaggu lage til ei venninne som smart skal på sykehuset. Skal ta med når jeg besøker henne :)

    SvarSlet
  3. Så stilige disse var!!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlet
  4. Superherlig og kreativt. Tusen takk for mal :-)

    SvarSlet
  5. Herlig pyntede tobleroner!

    Tusen takk for at du deltar i Scrappelyst sin grublis!

    Linda

    SvarSlet
  6. Så flotte sjokolader. Kjempefine oppmerksomheter å gi bort :)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlet