søndag den 12. juli 2015

En lille sommerhilsen

Denne her gang har jeg lavet en lille sommerhilsen, 
hvor jeg har pyntet en aflang pakke servietter  
fra Kremmerhuset. 


Den er lavet til juli-grublis hos Scrappelyst,
hvor man skal lade sig inspirere af dette billede til et 
eller andet scrappeprojekt:


Jeg blev først inspireret af farverne. Jeg kom 
umiddelbart til at tænke på de gule servietter, jeg har 
haft liggende i påvente af et passende projekt, men 
jeg har både grøn, turkis og blå med også. 

Da jeg var næsten færdig med at pynte, viste det sig, 
at det også passede med en lille fugl på pakken.
Så jeg er altså blevet inspireret af flere ting i billedet.

Det er dejlig at blive inspirert, og jeg glæder mig 
til at se, hvad andre laver med samme udgangspunkt.

Jeg må også nævne, at det er tydeligt, at jeg er vild med det 
turkise papir med prikkerne fra Inkido.
Det har været med på mine 3-4 sidste projekter,
Så næste udfordring er at lave noget uden det.

Fortsat god søndag!

5 kommentarer:

  1. Så koselig sommergave.
    Herlige farger og gøy å høre hvordan oppgaven har inspirert deg.
    Tusen takk for at du deltar i inspirasjonsoppgaven vår hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlet
  2. Kjempekoselig sommergave!

    Tusen takk for at du deltar i grublisen vår hos Scrappelyst!

    Linda :)

    SvarSlet
  3. Herlig herlig. Akkurat passe pyntet, og med utrolig flotte farger. Dette liker jeg virkelig godt :-)

    SvarSlet
  4. Herlig sommerhilsen, og kjempefin tolkning av oppgaven.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlet
  5. Så søt!

    Jeg titter innom fordi jeg plutselig kom til å tenke på at det er lenge siden jeg har "sett noe fra deg". Jeg håper du har det bra nok!

    Klem, Therese - frkC

    SvarSlet