lørdag den 27. februar 2016

Vin til Valentines

Da er det på tide at puste lidt liv i bloggen igen.
Jeg elsker fortsat min hobby, selvom bloggen har været meget, 
meget stille, og nu har jeg noget at vise frem.

Jeg har længe tænkt på at lave pynt til vinflasker, og da
jeg fik en bestilling til Valentines,
blev resultatet (blandt andet) denne:


Jeg har brugt dies fra Tim Holtz og Die-Namics
og et nydeligt stempel fra Ka-Boks.

Nu er jeg meget inspireret til at lave lignende til jul!

- o -

Udfordringer:

Papirplaneten: #3 - Kærlighed
Papirlosjen: #2 - Hjerter
Kort O Mania: #147 Alt er tilladt

- o -

God Weekend og happy scrapping!

3 kommentarer:

  1. Kjempefin vin-tag med valentin motiv :)
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Masse lykke til! ♥ DT Tindaloo

    SvarSlet
  2. Enkel og grei, og likevel kjempeflott :D
    Takk for at du deltek på Papirlosjen si utfordring :)
    Klem frå DT-Audhild.

    SvarSlet
  3. Så herlig! Artig gave å gi bort.
    Tusen takk for at du deltok på vår hjerte-utfordring. Håper å se deg igjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlet