mandag den 28. marts 2016

Art Deco eller bare lidt outreret?

Her den anden dag var jeg på en lille blogrunde for at 
samle inspiration, og det må man sige, at jeg fik.
Hos Kristina blev jeg nemlig ramt i hjertet af to kort i en stil, 
hun kaldte Art Deco.  Du kan se dem her og her.

Kortene var herligt dekadente i stilen, og med min 
forkærlighed for papirer fra Graphic 45 var jeg nok et let bytte.
Jeg er bare ikke så god til at skære mønstre for fri hånd, så indtil
jeg får købt passende dies, må jeg arbejde efter
"man tager hvad man haver".

Det kom der dette kort ud af:



Motivet er fundet på Pinterest, papirene er fra Graphic 45 
og borden øverst er lavet med en puncher fra Marthe Stewart.

Jeg er selv lidt usikker på, om det kvalificerer til at være et Art Deco-kort 
eller om det bare er lidt outreret.

Hvad synes du?


1 kommentar:

  1. Spennende kort fra deg, ikke ulikt det du pleier å trylle frem. Synes borden passet flott sammen med resten. Mye mønster og farger i bildet, så fint med roligere mønsterpapir. :-)

    SvarSlet