søndag den 6. marts 2016

Crazy påske med blomsterbonanza

Jo altså, jeg er ikke specielt god til at bruge blomster på mine kort.
Men jeg køber hele tiden en masse blomster. 
Derfor udfordrer jeg mig selv til at bruge nogen 
af alle mine blomster for tiden.

Det er der blandt andet kommet dette påskekort ud af.
Det er ikke min almindelige stil. Det er lidt crazy, 
men det var vældigt sjovt at lave.




Udover min egen blomsterudfordring til mig 
selv er jeg også blevet inspireret i disse udfordringer:

Papirlosjen: #3 - Vår i luften
Kreativ scrapping: #3 Moodboard


Jeg er først og fremmest blevet inspireret af farverne
fra moodboardet hos Kreativ scrapping.

Stay tuned - 
måske kommer der flere kort med blomster på fra mig.

Tak for at du ser!

9 kommentarer:

  1. Det var et morsomt påskekort! Sitter her og smiler og teller antall blomster. :-) Jeg gleder meg til flere påskekort og kort med blomster.

    Ha en fin uke, Mai-Britt. ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, i lige måde <3 Fint at kunne bidrage til smil :-)

      Slet
  2. Flott kort som gir vårfornemelser!

    SvarSlet
  3. Åh for eit nusselig påske-kort :)
    Takk for at du deltek på Papirlosjen sin "Vår i lufta" utfordring :)
    Klem frå DT-Audhild.

    SvarSlet
  4. Å dette likte jeg veldig godt! Det var både søtt og tøft :-)
    Tusen takk for at du deltar på vår 'Vår i luften'- utfordring inne hos Papirlosjen!
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlet
  5. Herlig og fargerikt kort du har laga

    SvarSlet
  6. Herlig kort, og herlig bruk av blomstene. Et av de stiligste påskekortene hittil i år jeg har sett :-)

    SvarSlet
  7. Så søtt påskekort :)


    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Kreativ Scrapping :)

    Klem fra DT Kristine

    SvarSlet