lørdag den 1. oktober 2016

Julepost til dig - et lift

I anledning af card making day 2016 har
Norsk stempelblad flere udfordringer. Den første
satte virkelig inspirationen i sving her hos mig, og jeg
lavede et julekort på ca en time.
Jeg laver normalt et kort om dagen, 
så det er nok adrig sket før.

Udfordringen var at lifte et kort og 
bruge et stempel fra norsk stempelblad.

Svisj, så havde jeg lavet dette kort:


Kortet er meget enkelt. Lavet med både lyst og mørkt craft kartong, 
chipboard fra SnipArt, lidt washitape, lidt metal, en julestjerne og
så et fint, lille stempel fra Norsk stempelblad.

Kombinationen julestjerne med skrue i er også ny her,
men en gang skal jo være den første!

Det er ikke en tro kopi af originalen, 
men tæt nok på til at være et lift.

Du finder originalen og udfordringen her:


Ett Trykk: CDM udfordring 1

Kom og vær med!



3 kommentarer:

  1. Så lekkert, Mai-Britt! Elegant og fullt av julestemning. Lapp i hatten :)

    SvarSlet
  2. Dette kortet ble riktig lekkert med washi-tape og kraft-kartong! Og litt røft med den bradsen i blomsten.

    SvarSlet
  3. Virkelig flott kort! Jeg likte også godt bradsen i blomsten :)

    SvarSlet